چهارشنبه ۲۶ شهریور ۰۴

توليد محتوا چيست و چگونه بايد محتواي با كيفيت توليد كرد؟

۷۴ بازديد

 يكي‌از موضوعاتي كه همواره مديران كسب و شغل هاي اينترنتي با آن راز و فعاليت دارا هستند اين ميباشد كه چه‌گونه فروش خويش را طولاني تر نمايند. يك كدام از معمولي ترين راه‌حل هايي كه پيش روي اين مديران جاي دارد؛ تمركز بر روي ساخت محتوا ميباشد. ولي هنگامي اين مسئله را به آنان توضيح مي‌دهيم فورا مي‌پرسند كه ايجاد محتوا چه ميباشد و چه طور مي بايست يك همچين چيزي را وارد كسب و عمل خويش كنيم؟
به همين خواسته ما قصد داريم طراحي سايت فروشگاهي در مشهد در‌اين نوشته‌ي‌علمي برايتان كاملا راجع‌به ايجاد محتوا توضيح دهيم و شما‌را براي ايجاد يك محتواي كيفيت خوب ارشادوراهنمايي كنيم.


ايجاد محتوا چه مي باشد ؟

ساخت محتوا چه ميباشد؟

بهتر ميباشد در صدر شمارا با معنا ساخت محتوا آشنا كنيم و توضيح دهيم كه يك متخصص ساخت محتوا چه وظايفي را بر عهده دارااست.
تا حال به‌اين قضيه انديشه نموده ايد كه هنگامي وارد يك وب سايت و يا اين كه نرم افزار مي‌شويد دقيقاً چه چيزي براي شما نمايش داده ميشود؟
درصورتي كه پاره اي توجه فرمائيد متوجه مي‌شويد كه با چند نوشته و عكس مواجه ميشويد. اين نوشته ها و عكس ها در واقع محتواي آن وبسايت به اكانت مي‌آيند.
درحال حاضر به مراد ديدني خيس كردن اين محتوا براي شما، هر وب سايت از گرافيكي منحصربه‌فرد به خويش براي ارائه ي محتواي درونش به كار گيري مي‌نمايد.
در سود يك متخصص ايجاد محتوا وظيفه داراست تا اين نوشته و عكس ها را ساخت و وارد وب سايت نمايد.


نقش ساخت محتوا در وبسايت

استراتژي محتوايي

براي فهم و شعور بهتر اين زمينه ما آن را با يك نمونه به شما توضيح خوا هيم بخشيد. فرض نمائيد شما مي‌خواهيد وارد يك جامه فروشي گرديد.
در صدر اين ويترين دكان ميباشد كه شما‌را جذب خويش كرده و سبب ساز گرديده شما به مشاهده ي خرقه هاي باطن ويترين بپردازيد.
درصورتي كه از جامه هاي جانور در ويترين خوشتان بيايد طبيعتاً وارد فروشگاه مي‌شويد و به ديدن بقيه جامه هاي آن فروشگاه مي‌پردازيد.
در پايان نيز در صورتي‌كه آن لباسي كه چشم ايد؛ متناسب با نياز شما باشد آن را مي‌خريد.
تعامل في مابين يك سايت و بازديد كنندگانش نيز به مانند تعامل يك جامه فروشي و مشتريانش ميباشد.
ويترين سايت شما به عبارتي ورقه اصلي (Home Page) هست و خرقه هاي باطن ويترين نيز به عبارتي محتواي برگه ي اصلي شما به اكانت ميايند.
در فيض براي جذب مخاطبانتان و سوق دادن آنان به صفحه ها داخلي وبسايت، بايستي محتوايي كيفيت خوب و ديدني در برگه ي اصلي تارنما قرار دهيد.
زماني بازديدكنندگان از محتواي كاغذ ي اصلي خوششان بيايد تصميم مي‌گيرند كه وارد صفحه هاي داخلي شوند و يا اين كه به تعبيري تصميم ميگيرند از ديگر جامه هاي دكان ي شما ديدن نمايند.
درين مرحله ميباشد كه توان محتوا خودي نشان ميدهد.
يك محتواي كيفيت خوب كه مطابق با نياز هاي مخطبان سايتتان مندرج باشد؛ منجر ميگردد تا شما بتوانيد بازديدكنندگان را در وبسايت خويش نگه داريد و آنها را به ورقه اي كه مد نظرتان است (صفحه هاي فرود يا اين كه Landing Pages) هدايت كنيد.
پس از اين كه بازديد كنندگان وارد اين صفحه ها شدند بايستي برگ موفق ي خويش را رو فرمائيد و شايسته ترين محتوايي كه مي‌توانيد تنظيم و يا اين كه ساخت فرماييد را در‌اين صفحه ها قرار دهيد.
اينجاست كه در شرايطي كه مخاطبان از محتواي ارائه گرديده بوسيله شما خوششان بيايد ممكن ميباشد محصول ها و يا اين كه سرويس ها سايتتان را پيشنهاد دهند.
نكته ي اصلي در نمونه بيان شده اين ميباشد كه شما براي جذب مخاطبين و وصال به هدفتان بايستي محتواهاي مختلفي را در هر مكان سايتتان قرار دهيد و بازديدكنندگان سايتتان را گام به گام جذب نمائيد.
حالا كه با معني ايجاد محتوا و نقش آن در وبسايت ها آشنا گرديده ايد؛ به شما خوا هيم ذكر كرد چه گونه محتوايي را بايستي براي سايتتان ايجاد نمائيد.
همينطور محلي كه‌اين محتوا ها بايستي در آن جا قرار گيرند را نيز شرح خوا‌هيم بخشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.