سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

آرشیو تیر ماه 1399

شرح مقالات طراحي سايت فروشگاهيي

با به كارگيري از AJAX در اسكريپت ها و صفحه هاي اينترنت

۶۲ بازديد

با به كارگيري از AJAX در اسكريپت ها و ورقه هاي اينترنت مي توانيم بدون بار گذاري مجدد كاغذ، درخواست هايي را به سمت سرور ارسال كرده و نتايج را دريافت كنيم. در‌اين نوشته‌ي علمي فراگيري بي آلايش استفاده از ajax در طراحي سايت فروشگاهي در مشهد PHP هم پا با مثال هاي بي آلايش خوا‌هيم اظهار‌كرد. در آغاز نحوه كارايي ajax را مي بينم و آن گاه به به كارگيري از AJAX با JQuery خوا‌هيم پرداخت.
ايجكس (AJAX) چيست ؟ايجكس يا اين كه آجاكس مخفف عبارت Asynchronous JavaScript and XML به معناي جاوا اسكريپت و XML ناهمگام ميباشد.به طور خيلي بي آلايش، AJAX اين قابليت و امكان را به ما مي دهد تا سواي توشه گذاري (Refresh) يك كاغذ اينترنت، اطلاعاتي را به سمت سرور ارسال كرده و فايده را دريافت كنيم.به طور معمول، زماني مي‌خواهيم وارد صفحه اي جديد شويم يا اين كه اطلاعات يك فرم را براي سرور ارسال كنيم، صفحه اينترنت رفرش مي گردد. با به كار گيري از AJAX خوا هيم توانست سواي نياز به رفرش صفحه، اطلاعات را ارسال و يا اين كه محتواي كاغذ جديد را دريافت كنيم.از بزرگترين مزاياي اين فعاليت ميتوان به موردها پايين اشاره كرد:به دست‌كم رساندن اطلاعات ارسالي و دريافتي از سرورعدم نياز به دانلود بي نقص يك كاغذ در هر بار بارگذاري كاغذ هابهبود رابط كاربري و تجربه كاربري اينترنت سايتبه كارگيري از AJAX چه گونه به بهبود تجربه كاربري ياري مي‌نمايد ؟فرض فرماييد يك فرم تماس با ما در وب سايت شما وجود دارد كه يوزرها مي خواهند آنرا كامل شدن و براي شما ارسال نمايند. به طور پيشفرض، پس از ارسال فرم، كاغذ دوباره توشه گذاري گرديده و فايده به استعمال كننده اكران داده ميگردد.اما با به كار گيري از AJAX سواي رفرش كاغذ، پيام را ارسال كرده و بهره پاياني را در به عبارتي جا به به كارگيري كننده اكران مي‌دهيم.افزايش سرعت فعاليت انجام يافته و ارائه عكس العمل جذاب خيس به به كار گيري كننده، مي‌تواند به بهبود UX وبسايت ياري دهد.
شيوه فعاليت AJAX در يك برگه اينترنتيك فرايند AJAX جمعاَ فرايند ذيل را طي مينمايد.به كارگيري كننده كاغذ اينترنت را باز مينمايد.با انجام فعاليتي، يك درخواست AJAX اجرا مي گردد.در آغاز تمام اطلاعات مايحتاج براي ارسال درخواست گردآوري مي‌شود. (نظير اطلاعات تماس به كارگيري كننده در فرم)اطلاعات گردآوري گرديده به سمت سرور ارسال مي گردد. (معمولاً به طور POST)منفعت اين درخواست دريافت گرديده و بسته به منفعت كارهايي انجام مي شود.ممكن ميباشد با توجه به فيض درخواست، اطلاعاتي در برگه تغيير‌و تحول پيدا نمايد. (براي اكران پيغام فيض و يا اين كه تغيير تحول محتواي كاغذ)مثلاً در هنگام به كار گيري از AJAX در PHP، پيغام پيروزي آميز بودن ارسال فرم را با توليد يك المنت تازه در كاغذ اكران مي‌دهيم.
به كار گيري از AJAX با جاوا اسكريپتبراي ارسال يك درخواست AJAX طريق هاي متفاوتي وجود دارد. وي‌لين وضعيت ممكن به كار گيري از شي ءها جاوا اسكريپتي ميباشد.مزيت اين نحوه اين ميباشد كه نياز به هيچ كتابخانه طولاني خيس تري نخواهيد داشت! ولي شايد يه خرده مشقت بار خيس و حيران كننده خيس نسبت به بقيه طريق هاي معمول باشد.قطعه كد ذيل يك درخواست POST را به صورت ايجكس به پوشه contact.php ارسال مينمايد.
1234567891011121314151617181920var ajx = new XMLHttpRequest(); ajx.onreadystatechange = function() { if(ajx.readyState === 4 && ) {if(ajx.status === 200) { alert(ajx.responseText);} else if (ajx.status === 404) { alert("صفحه مقصد وجود ندارد");
} else { alert('Error Mes***e: ' + ajx.statusText); } }}ajx.open('POST', 'contact.php');ajx.send("name=Omid&age=21"); همانطور كه در قطعه كد بالا ميبينيد، اين كار از سه بخش اصلي ايجاد شده است.در ابتدا يك شئ XMLHttpRequest ايجاد مي كنيم.آن‌گاه با به كار گيري از تابع onreadystatechange() معلوم مي‌كنيم در هنگام تغيير تحول شرايط درخواست چه اتفاقاتي چهره دهد.در پايان نيز با متد open() جور درخواست و مقصد آنرا معلوم كرده و با تابع send() درخواست را ارسال مي‌كنيم.براي ارسال پارامترهاي مايحتاج، بايستي آن ها را به صورت حرفه اطلاعاتي (Data String) و به عنوان ورودي send() بدهيم.
شئ درخواست (XMLHttpRequest) داراي يك خصوصيت با نام readyState ميباشد. اين متغير مشخص كننده موقعيت فعلي درخواست ميباشد. چهار مقدار متفاوت براي اين متغير در حيث گرفته مي گردد:موقعيت 1 يا اين كه OPENED : وقتي كه شئ ايجاد مي گردد در‌اين شرايط قرار داريم.موقعيت 2 يا اين كه HEADERS_RECEIVED : زماني كه سرآيندهايي براي درخواست تمجيد شده است.وضعيت 3 يا اين كه LOADING : درخواست به سرور ارسال گرديده و منتظر دريافت پاسخ هستيم.موقعيت 4 يا اين كه DONE : درخواست ارسال گرديده و پاسخ دريافت شده است. در كد بالا ابتدا گشوده بيني كرديم كه در موقعيت 4 قرار داشته باشيم، يعني پاسخ را دريافت كرده ايم. اكنون با گشوده نگري شرايط درخواست (كد درخواست) ميتوان موقعيت هاي ممكن براي يك درخواست را آيتم گشوده بيني قرار اعطا كرد.با توجه به هر وضعيت، خوا هيم توانست عكس العمل مختلفي نشان دهيم.

اهميت انتخاب پسوند نام دامنه مناسب

۶۸ بازديد

در هنگام خريد دامنه و هاست نياز ميباشد كه پسوند مطلوب با حوزه كار خويش را تعيين كنبد. درپي اين نوشته ي علمي به معرفي گونه هاي پسوند دامنه و كاربرد هركدام در دنياي اينترنت ميپردازيم.

آيا مي‌دانيد كه پسوندهاي اسم دامنه دارنده مضمون ها مي‌باشند؟ مالكان تارنما ها نبايد آن‌ها را صرفا به جهت خوب بودنشان گزينش نمايند. برخي از آنان ارزش كمتري نسبت به ساير دارا‌هستند. در شرايطي‌كه قصد تثبيت دامنه را داريد، در ذيل ليستي از پسوندهاي آنان به ياور معاني و مفاهيم‌شان آمده ميباشد. (در ليست  طراحي سايت فروشگاهي در مشهد  ذ ل اسم پسوندهاي داراي اعتبار دو‌مين كه جديدا عرضه گرديده اند نيز موجود هست) همينطور مي توانيد در وبسايت اينترنت‌راز كاغذ داراي ربط جستجوي دامنه متبوع خويش را انجام دهيد.
گونه هاي دامنه:com – commercial:پسوند اسم دامنه -com.
خريد دامنه دات كام كه يكي‌از همه گيرترين دو‌مين هاي داراي اعتبار ميباشد و به وسيله سرويس ها تثبيت جهاني VeriSign در دست گرفتن مي گردد. اين پسوند دو‌مين در سرتاسر كانال جهاني بسيار آيتم به كار گيري قرار مي‌گيرد و اكثر زمان ها تجارتها نيز تصميم به به كار گيري از آن دارا هستند.
net – network:كه يكي از ديگر از همه گيرترين پسوندهاي داراي اعتبار دومي ميباشد و بوسيله به عبارتي VeriSign Global Registry Service در دست گرفتن مي‌شود.
org – organization:اين پسوند معمولا براي سازمانها و انجمن هاي تجاري غيرانتفاعي به كارگيري مي شده‌است كه امروزه اكثري از مالكان اين پسوند سايت هاي تبليغاتي مي‌سازند. اين پسوند نيز مانند دو پسوند بالا از معمول ترين پسوندهاي داراي اعتبار دامنه ميباشد و به وسيله Public Interest Registry (PIR) در دست گرفتن مي‌شود.
سفارش اينترنت سر: تاثير پسوند دامنه بر سئوي وبسايت چقدر ميباشد؟
biz – business:اين پسوند دومي رايج و داراي اعتبار را صاحبان اينترنت سايتهاي تجارتهاي كوچك ترجيح ميدهند و بوسيله NeuStar, Inc در اختيار گرفتن مي‌شود.
info – information:اين پسوند دومي بوسيله Afilias Limited در دست گرفتن ميشود و چهار‌مين پسوند رايج ميباشد. در حالتي كه پسوند اينترنت سايتي .info باشد مطمئنا در آن سايت منابع و داده ها متعددي موجود است.
mobi – mobile:اين گونه پسوند دامنه بوسيله Afilias در دست گرفتن ميشود و در هر وبسايت دارنده اين پسوند اشكال تلفن همراه ها و يا اين كه خدماتي كه براي ديدن مثال معمولي گرديده وبسايت‌ها بر روي تلفن همراه‌ها ارائه مي گردد، موجود هست.
us:اين پسوند دو‌مين بوسيله Neustar registry در دست گرفتن مي گردد و پسوند رايج و داراي اعتبار كشوري (cctld) ميباشد كه يگانه مرزو بوم آمريكاست.
cc – eNIC:كمپاني VeriSign در دست گرفتن خريد دامين (cctld) را برعهده دارااست. اين پسوند در قبلي كد كشوري براي جزيره‌ها بنا شده در اقيانوس هند بود (Coco’s keeling Islands) البته به كار گيري از آن محدوديت نداشت و هر جاي ديگري نيز مي توانست از اين پسوند دومي براي خويش به كار گيري نمايد البته هنوزم افرادي كه به نوعي مربوط به اين جزيره‌ها ميباشند، اين پسوند را به فعاليت ميبرند.
bz – Belize Network Information Center:اين پسوند كد مرز و بوم تي شرت بنا شده در آمريكاي مركزي ميباشد. ولي به كار گيري از آن مانند پسوند گذشته محدوديت ندارد.
tv – The .tv Corporation:اين پسوند براي اينترنت‌تارنما‌هاي رسانه ها به كارگيري مي گردد و معمولا به معني ها مرتبط با سرگرمي يا اين كه دنياي رسانه رابطه دارااست.
Jobs:كه به وسيله Employ Media LLC در اختيار گرفتن مي گردد و معمولا سازمانها يا اين كه شركتها براي ارائه ليست شغل ها خويش از اين پسوند به كار گيري مي‌نمايند. براي تثبيت اين دامنه بايستي اسم رسمي كمپاني يا اين كه سازمان ارائه شود.
eu:كه بوسيله EURid در اختيار گرفتن مي گردد. هر كه از اين پسوند به كار گيري ميكند مي بايست بومي اروپا و دارنده دفتر كار تجاري تثبيت گرديده در اروپا باشد.
fm:بوسيله dotFM (BRS Media Inc) در اختيار گرفتن مي‌گردد كه‌اين دومي را هركس ميتواند براي خويش تثبيت نمايد و هاست سايتي كه مربوط به راديو fm ميباشد شود.
am:بوسيله AMNIC در دست گرفتن ميگردد و امروزه براي راديو am استعمال مي‌گردد و طولاني تر ساكنان ايالات متحده اين پسوند را به عمل ميبرند.

طراحي قالب وب سايت رايگان

۶۸ بازديد

قالب تارنما را ميتوانيد به صورت رايگان از وب سايت هايي كه قالب وب سايت مجاني دارند دانلود كنيد. اين قالب هاي ميتوانند به صورت HTML باشند و يا تحت سيستم هاي مديريت محتوا نظير جوملا، وردپرس، دروپال و يا ساير سيستم هاي مديريت محتوا باشند. پيشين از آنكه قالب را دانلود فرماييد لازم است تصميم بگيريد تحت چه سيستمي قصد به دانلود قالب داريد. يك قالب وردپرس كاملا ساختاري متعدد با يك قالب جوملا دارد و به اين ترتيب لازم است در ابتدا سيستم مديريت محتوا را گزينش نماييد و يا قالب HTML دانلود نماييد.
توجه كنيد: فعال سازي وب سايت نيازطراحي سايت فروشگاهي در مشهد به دانش و تجربه در مورد ساخت وب سايت و بهينه سازي دارد و براين اساس به شما توصيه مي‌شود بدون شك مراحل ساخت سايت خود را پايين نظر شركت ها متخصص نظير داركوب انجام دهيد. تارنما موارد تخصصي نظير ايمني، بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، سرعت و ... دارد كه رئيس آن نياز به تجربه و تخصص فراوان دارااست.
جهت ساخت قالب مخصوص و سفارشي خود و مشورت دراين باره كليك فرماييد.
جهت طراحي وب مي‌توانيد از قالب هاي فراهم تارنما استعمال كنيد و يا از سايت هاي طراحي قالب وبسايت و همچنين سايت سازها استفاده نماييد.
تارنما هاي اكثري وجود دارند كه قالب هاي رايگان تارنما را در مشت شما قرار مي‌دهند كه معمولا اين وب سايت ها يا قالب مهيا در چنگ شما جهت دانلود قرار مي دهند و يا به شما قابليت و امكان ساخت قالب سايت به صورت آنلاين را مي دهند. اين فعاليت بوسيله اين شركت ها به جهت انجام تبليغات انجام مي شود كه انجام اين كار باعث تبليغات براي شركت مورد نظر مي شود زيرا كاربران بخش اعظمي براي دانلود قالب به تارنما مورد نظر مراجعه مي نمايند.
اين قالب ها معمولا يا به صورت پوشه HTML و يا در قالب آماده سيستم هاي رئيس محتواي بدون پول نظير جوملا، وردپرس و دروپال عرضه مي شوند كه در دو وضعيت به راحتي مي‌توانيد از آن ها به كارگيري كنيد و در رخ نياز تغييرات مورد نياز خود را در آنان انجام دهيد. معمولا هيچ محدوديتي براي انجام تغييرات در قالب وبسايت وجود ندارد و تنها نياز به دانش و تخصص فني دارااست كه بايستي توسط طراح وبسايت انجام گردد.
در صورتي‌كه كه قصد ساخت وب سايت را داريد و نميخواهيد براي فعال‌سازي وبسايت هزينه كنيد مي‌توانيد قالب سايت مورد نظر خود را از طريق تارنما طراحي قالب بدون پول دانلود نماييد. ليست تحت تارنما هاي طراحي قالب مجاني مي باشند كه به شما اين امكان را مي‌دهند قالب سايت مورد نظر خود فارغ از نياز به آموزش طراحي وب سايت و همچنين بدون استعمال از نرم افزارهاي ساخت وب سايت طراحي نمائيد. با استفاده از اين سايت سازهاي آنلاين ديگر نيازي نيست نگران بهينه سازي وبسايت خود باشيد زيرا اين قالب ها به صورت دايو بيس طراحي مي شوند و استانداردهاي w3c در آن‌ها رعايت شده اما براي آنكه قالب وب سايت شما شما سئو باشيد بايد مطلقا با يك متخصص بهينه سازي مشورت كردن نماييد.براي استعمال از اين قالب هاي سايت ممكن است شما نياز به مقداري دانش css داشته باشيد زيرا ممكن است نياز به تغييرات كوچكي جهت پشتيباني از گويش فارسي داشته باشيد. اين سايت سازها قالب تارنما را به صورت خروجي html، جوملا يا وردپرس در دست شما قرار مي دهند پس از مهيا سازي قالب كافي است آن را بر روي وب هاست خود بارگذاري نموده و ساير صفحه هاي وب سايت خود را پياده سازي كنيد.ولي طراحي وب سايت بدين طرز ريسك هاي خود را دارد زيرا ممكن است كه وب سايت خود را مجاني طراحي نموده باشيد ولي ممكن مي باشد با اعتنا به نداشتن دانش seo در مورد طراحي سايت در پايان فايده كافي از وقت و بعدازظهر صرف نموده خود نبريد پس در بهره پيشنهاد مي كنم حتي در حد مشاوره از متخصص طراحي وب سايت و سئو مشاوره بگيريد. همچنين مي توانيد وب سايت خود را به صورت كامل از وبسايت هاي نحوه تارنما هاي طراحي سايت رايگان طراحي نموده و از هاست رايگان آن‌ها نيز به كارگيري فرمائيد زيرا ارائه كنندگان خدمات طراحي وب بدون پول معمولا هاست را به صورت بدون‌پول در دست شما مي‌گذارند. مجاني هميشه خوب نيست زيرا شما مي توانيد با صرف هزينه اي كم نتيجه بسيار بهتري از وقت و زماني كه صرف وب سايت خود مي نماييد داشته باشيد بدين ترتيب به شما سفارش ميكنم بسته ساخت وب سايت ارزان و سريع داركوب را امتحان كنيد. سئو در تمامي اين پكيج ها به صورت 100% رعايت مي‌گردد و در حالتي كه كه مقداري بيشتر هزينه كنيد ساخت سايت داركوب از rich snippet براي جستجوي بهتر سايت شما در گوگل استفاده مينمايد. براي هر گونه مشورت كردن در زمينه طراحي سايت با تلفن هاي داركوب و يا پشتيباني آنلاين تماس بگيريد.

توليد محتوا چيست و چگونه بايد محتواي با كيفيت توليد كرد؟

۷۳ بازديد

 يكي‌از موضوعاتي كه همواره مديران كسب و شغل هاي اينترنتي با آن راز و فعاليت دارا هستند اين ميباشد كه چه‌گونه فروش خويش را طولاني تر نمايند. يك كدام از معمولي ترين راه‌حل هايي كه پيش روي اين مديران جاي دارد؛ تمركز بر روي ساخت محتوا ميباشد. ولي هنگامي اين مسئله را به آنان توضيح مي‌دهيم فورا مي‌پرسند كه ايجاد محتوا چه ميباشد و چه طور مي بايست يك همچين چيزي را وارد كسب و عمل خويش كنيم؟
به همين خواسته ما قصد داريم طراحي سايت فروشگاهي در مشهد در‌اين نوشته‌ي‌علمي برايتان كاملا راجع‌به ايجاد محتوا توضيح دهيم و شما‌را براي ايجاد يك محتواي كيفيت خوب ارشادوراهنمايي كنيم.


ايجاد محتوا چه مي باشد ؟

ساخت محتوا چه ميباشد؟

بهتر ميباشد در صدر شمارا با معنا ساخت محتوا آشنا كنيم و توضيح دهيم كه يك متخصص ساخت محتوا چه وظايفي را بر عهده دارااست.
تا حال به‌اين قضيه انديشه نموده ايد كه هنگامي وارد يك وب سايت و يا اين كه نرم افزار مي‌شويد دقيقاً چه چيزي براي شما نمايش داده ميشود؟
درصورتي كه پاره اي توجه فرمائيد متوجه مي‌شويد كه با چند نوشته و عكس مواجه ميشويد. اين نوشته ها و عكس ها در واقع محتواي آن وبسايت به اكانت مي‌آيند.
درحال حاضر به مراد ديدني خيس كردن اين محتوا براي شما، هر وب سايت از گرافيكي منحصربه‌فرد به خويش براي ارائه ي محتواي درونش به كار گيري مي‌نمايد.
در سود يك متخصص ايجاد محتوا وظيفه داراست تا اين نوشته و عكس ها را ساخت و وارد وب سايت نمايد.


نقش ساخت محتوا در وبسايت

استراتژي محتوايي

براي فهم و شعور بهتر اين زمينه ما آن را با يك نمونه به شما توضيح خوا هيم بخشيد. فرض نمائيد شما مي‌خواهيد وارد يك جامه فروشي گرديد.
در صدر اين ويترين دكان ميباشد كه شما‌را جذب خويش كرده و سبب ساز گرديده شما به مشاهده ي خرقه هاي باطن ويترين بپردازيد.
درصورتي كه از جامه هاي جانور در ويترين خوشتان بيايد طبيعتاً وارد فروشگاه مي‌شويد و به ديدن بقيه جامه هاي آن فروشگاه مي‌پردازيد.
در پايان نيز در صورتي‌كه آن لباسي كه چشم ايد؛ متناسب با نياز شما باشد آن را مي‌خريد.
تعامل في مابين يك سايت و بازديد كنندگانش نيز به مانند تعامل يك جامه فروشي و مشتريانش ميباشد.
ويترين سايت شما به عبارتي ورقه اصلي (Home Page) هست و خرقه هاي باطن ويترين نيز به عبارتي محتواي برگه ي اصلي شما به اكانت ميايند.
در فيض براي جذب مخاطبانتان و سوق دادن آنان به صفحه ها داخلي وبسايت، بايستي محتوايي كيفيت خوب و ديدني در برگه ي اصلي تارنما قرار دهيد.
زماني بازديدكنندگان از محتواي كاغذ ي اصلي خوششان بيايد تصميم مي‌گيرند كه وارد صفحه هاي داخلي شوند و يا اين كه به تعبيري تصميم ميگيرند از ديگر جامه هاي دكان ي شما ديدن نمايند.
درين مرحله ميباشد كه توان محتوا خودي نشان ميدهد.
يك محتواي كيفيت خوب كه مطابق با نياز هاي مخطبان سايتتان مندرج باشد؛ منجر ميگردد تا شما بتوانيد بازديدكنندگان را در وبسايت خويش نگه داريد و آنها را به ورقه اي كه مد نظرتان است (صفحه هاي فرود يا اين كه Landing Pages) هدايت كنيد.
پس از اين كه بازديد كنندگان وارد اين صفحه ها شدند بايستي برگ موفق ي خويش را رو فرمائيد و شايسته ترين محتوايي كه مي‌توانيد تنظيم و يا اين كه ساخت فرماييد را در‌اين صفحه ها قرار دهيد.
اينجاست كه در شرايطي كه مخاطبان از محتواي ارائه گرديده بوسيله شما خوششان بيايد ممكن ميباشد محصول ها و يا اين كه سرويس ها سايتتان را پيشنهاد دهند.
نكته ي اصلي در نمونه بيان شده اين ميباشد كه شما براي جذب مخاطبين و وصال به هدفتان بايستي محتواهاي مختلفي را در هر مكان سايتتان قرار دهيد و بازديدكنندگان سايتتان را گام به گام جذب نمائيد.
حالا كه با معني ايجاد محتوا و نقش آن در وبسايت ها آشنا گرديده ايد؛ به شما خوا هيم ذكر كرد چه گونه محتوايي را بايستي براي سايتتان ايجاد نمائيد.
همينطور محلي كه‌اين محتوا ها بايستي در آن جا قرار گيرند را نيز شرح خوا‌هيم بخشيد.

ويژگي هاي قالب مناسب وردپرس

۵۸ بازديد


طراحي سايت فروشگاهي در مشهد يك قالب وردپرسي مي بايست در به عبارتي اوليهِ فعاليت چندين خصوصيت هاي اصلي و اساس هاي را داشته باشد. از پاراگراف مهمترين فاكتورها به شرح ذيل ميباشد:1. تناسب خصوصيت هاي قالب با نيازهاي وبسايت شما2. گشوده نگري ميزان دارايي براي گزينش قالب وردپرس مطلوب3. تاثير قالب روي بهينه سازي تارنما4. زيبايي و جذابيت بالاي قالب انتخابيقالب وردپرس چه ميباشد؟5. پيشتيباني طراحي سايت فروشگاهي در مشهد  و آپ ديت منظم قالب6. ريسپانسيو بودن و گوشي فرندلي بودن قالب7. امكان فردي سازي قالب8. پشتيباني قالب از صفحه سازهاي دوست داستني9. سرعت و امنيت بالاي قالب10. سازگار بودن قالب با پلاگين هاي پركاربرد11. پشتيباني از پلاگين هاي يك سري زبانه كردن اينترنت سايت قالب وردپرسي12. رابط كاربري سهل و آسان براي قالب وردپرسي13. سهولت نصب و رويكرد‌اندازي قالب14. سبك بودن قالب وردپرسي15. ساختار كدنويسي مناسب قالب وردپرسي16. فعال بودن پلاگين هاي مصرف شده در قالب17. راست چين بودن قالب براي فارسي زبانانبه دنبال به گشوده بيني آن ها خوا هيم پرداخت.1. تناسب خصوصيت هاي قالب با نيازهاي سايتاولي و بزرگترين موضوعي كه شما بايستي به آن اعتنا داشته باشيد اين ميباشد كه قالب هاي موجود تا چه اندازه با نيازهاي وبسايت شما تناسب دارند. در واقع در اولي گام شما بايستي يك ليست از نيازهاي سايت خويش تنظيم كرده و با رعايت آن در مخزن وردپرس در‌پي قالب هاي جان دار با خصوصيت هاي مورد نظر بگرديد. شما مي‌توانيد از بين قالب هاي موجود آنهايي را كه خصوصيت هاي ما يحتاج سايت شما‌را دارند و از امتياز بالاتري برخوردار مي باشند را تعيين كرده و آن گاه مواقعي كه پيرو اشاره مي‌شود را يك به يك گشوده نگري فرماييد تا در غايت بتوانيد اقدام به گزينش قالب وردپرس مناسب خويش فرمائيد.2. گشوده‌نگري دارايي براي تعيين قالب وردپرس مطلوبقضيه ديگري كه بايستي در به عبارتي نخستينِ مسير به آن اعتنا داشته باشيد اين ميباشد كه قصد داريد تا چه ميزان براي قالب وردپرس خويش هزينه فرمائيد. شما ميتوانيد قالب هاي بدون‌پول و مبلغي اكثري را در مخزن وردپرس مشاهده فرمائيد. به طور معمول قالب هاي مجاني معمولي خيس بوده و امكان هاي كمتري را نيز در اختيار يوزرها خويش قرار مي‌دهند. بعضي از اين قالب هاي رايگان داراي نسخه پريميوم نيز ميباشند كه براي برخوردار شدن از قابليت و امكان هاي بيشتر نياز ميباشد كه نسخه مبلغي آن‌ها را خريداري فرماييد. ولي گاهي ههان نسخه هاي مجاني نيز مي‌توانند جوابگوي نيازهاي شما باشند. پس با بازنگري نيازهاي خويش و همينطور ميزان دارايي اي كه ميتوانيد براي اين فعاليت در نظر بگيرد، قالب هاي جانور را فيلتر فرمائيد.ديدني ميباشد بدانيد در برخي از سرويس هاي هاست صاحبخانه فا، قالب رايگان ارائه ميشود. براي مثال روي پلن هاي ويژه به بعد از هاست كشور‌ايران يك قالب از في مابين ليست ارائه گرديده به گزينش شما روي هاستتان نصب و فعال‌ساز‌ي مي‌گردد.هاست جمهوري اسلامي ايرانخصوصيت هاي قالب مناسب وردپرس3. تاثير قالب روي بهينه سازي وبسايتشما حتي در صورتي شايسته ترين و حرفه اي ترين قالب را نيز شناسايي و تنظيم كنيد تاهنگاميكه مخاطبين گزينه نظرتان وبسايت شما را نبينند هيچ ارزشي ندارد. برخي از قالب ها خصوصيت هايي دارند كه سبب ميگردند از به عبارتي اوليهِ مسير وب سايت شما به طور قابل قبولي براي موتورهاي كاوش بهينه شود. پس مي بايست مطمئن گرديد قالبي كه تعيين مي‌كنيد به نيكي بهينه گرديده باشد. بهينه سازي وبسايت به موضوعاتي مثل سرعت بارگذاري، كدنويسي حرفه اي و خيلي موارد ديگر بستگي دارااست و قالبي مناسب ميباشد كه در به عبارتي مرحله پباده سازي اين موضوعات در حيث گرفته و اعمال گرديده باشد.4. زيبايي و جذابيت قالب انتخابييكي‌از ديگر از فاكتورهاي بسيار مهمي كه بايستي در حين گزينش قالب وردپرس خويش به آن توجه داشته باشيد، جذابيت بصري آن ميباشد. تركيب رنگ قالب يكي‌از موضوعاتي ميباشد كه شما بايستي در هنگام گزينش قالب به آن توجه نمائيد. به دليل آن كه رنگ روي ظاهر يك سايت تاثير بسيار متعددي را ميگذارد و همينطور روي اعتبار نام تجاري نيز مفيد خواهد بود. شما مي‌توانيد از دربين قالب هاي برگزيده موردي را تعيين نمائيد كه رنگ هاي استفاده شده در نام مارك شما‌را دارا ميباشد.5. پيشتيباني و آپ ديت منظم قالبيكي از ديگر از خصوصيت هاي مهم يك قالب پشتيباني 24 ساعته در 7 روز هفته و بروزرساني مرتب آن ميباشد. اين زمينه هنگامي از اهميت بيشتري برخوردار ميشود كه شما نسخه مبلغي يك قالب را تهيه و تنظيم كرده باشيد. در واقع يوزرها انتظار دارا‌هستند كه در ازاي مبلغي كه پرداخت مينمايند از پشتيباني لازم نيز برخوردار شوند. همينطور نياز دارا هستند اطمينان نتايج نمايند كه قالب به صورت منظم بروز رساني ميگردد و متناسب با نيازهاي روز بهبود پيدا مي نمايد. در حين گزينش قالب وردپرس به طور جدا بدين نكته توجه كافي را داشته باشيد.ريسپانسيو بودن و گوشي فرندلي بودن قالب6. ريسپانسيو بودن و گوشي فرندلي بودن قالبقالبي ارزشمند ميباشد كه به راحتي از طريق همگي وسايل ارتباطي مثل سيستم هاي خانگي، تبلت يا اين كه گوشي قابل دسترسي باشد. در واقع شما مي بايست قالبي را تعيين نمائيد كه براي موبايل هاي گوشي نيز seo گرديده باشد. ريسپانسيو بودن قالب مستعمل روي سكو وبسايت در نتيجه ها موتورهاي كاوش تاثير بسيار متعددي را دارد. به اين دليل‌كه مي اقتدار با اطمينان ذكر كرد كه اكثري از ترافيك موتورهاي كاوش از سمت موبايل هاي موبايل و تبلت به سمت موتورهاي كاوش ميايند. پس در هنگام تعيين قالب وردپرس خويش بدين نكته توجه لازم را داشته باشيد.7. قابليت و امكان فردي سازي قالبمسئله ديگري كه مسير تعيين قالب مناسب وردپرس مي بايست به آن دقت داشته باشيد اين ميباشد كه قالب انتخابي شما به شكلي پباده سازي گرديده باشد كه امكان فردي سازي را به شما بدهد. در‌حالتي كه شما نتوانيد وب سايت خويش را به شكلي مناسب فردي سازي نمائيد، در‌پي يك سايت مثل هزاران وبسايت جانور در اينترنت داشته و نمي توانيد در چسم بازديدكنندگان به عنوان يك سايت يگانه و حرفه اي به حيث برسيد. پس در زمان تعيين قالب وردپرس خويش مطمئن گرديد كه قابليت فردي سازي قالب را خواهيد داشت.8. پشتيباني قالب از كاغذ سازهاي دوست داستنيبرگه سازها كلاً روي تلاش يك وب سايت تاثير بسزايي دارند. در واقع از آن‌ها براي مدير بهتر و سريع خيس كاغذ هاي وبسايت استفاده ميشود. آنها در قالب يك پلاگين روي وردپرس شما نصب مي‌شوند و به شما كمك مي‌كنند تا صفحات وبسايت خويش را به طور بهتري بازنويسي فرماييد. همينطور با قابليت و امكان هايي كه در مشت شما قرار ميدهد روي زيبايي اينترنت سايتتان نيز تاثير بي واسطه دارااست. شما بايستي در هنگام تعيين قالب وردپرس خويش اطمينان نتيجه ها نماييد كه از كاغذ ساز گزينه نظرتان به خير پشتيباني ميگردد.سرعت و امنيت بالاي قالب وردپرسي9. سرعت و امنيت بالاي قالبسرعت و امنيت موضوعاتي مي‌باشند كه با قالب انتخابي سايت وردپرسي شما رابطه بي واسطه دارند. برخي از قالب ها براي موتورهاي كاوش بهينه گرديده اند و همين دستور باعث مي‌گردد كه داراي سرعت بالايي باشند ولي اين قابليت و امكان نيز موجود هست كه قالب گزينه نظرتان خير فقط بهينه سازي سايت را بهبود نبخشد كه تاثير منفي نيز داشه باشد.در كنار آن نيز گاهي ممكن ميباشد سازندگان يك قالب از كدهاي جانور در اينترنت براي توسعه و گسترش قالب خويش به كارگيري كرده باشند كه‌اين دستور مي‌تواند سلامت و امنيت وبسايت شمارا به خطر بيندازد. به اين دليل كه اين كدها بيش خيس از اينكه روي مسائل امنيتي تمركز داشته باشند، روي توليد يك قابليت و امكان جديد روي سايت ها متمركز مي‌باشند. پس در زمان گزينش قالب وردپرس خويش به‌اين زمينه دقت لازم را داشته باشيد.

مجوز ساماندهي محتواي فضاي مجازي

۶۱ بازديد

از ساير مجوزهاي مرتبط با توليد دكان اينترنتي دريافت آرم ساماندهي ميباشد كه پايين لحاظ وزارت فرهنگ وتمدن و راهنمايي اسلامي اعطا مي گردد.
درواقع اين نشانه تائيد كننده‌ محتواي اينترنت‌تارنما ميباشد.
جهت دريافت اين علامت به نشاني https://samandehi.ir رجوع‌كنيد.
دقت داشته باشيد كه سواي داشتن آرم ساماندهي نيز مي شود مغازه اينترنتي ايجاد؛ البته از پاراگراف مزيت‌هاي اين طراحي سايت فروشگاهي در مشهد   علامت اين ميباشد كه درصورتي كه به هر دليلي قرار باشد وب سايت شما غربال شود، پيشين از مبادرت به فيلترينگ، ستاد ساماندهي شما‌را از روش پيامك با خبر مي‌سازد.
در واقع آرم ساماندهي عموماً براي دكان‌هايي ميباشد كه توليد ها صمعي بصري از گزاره كتاب صوتي منتشر ميكنند و از حيث محتوايي نياز به تائيد از سوي وزارت موعظه را دارا هستند.
اشكال علامت ساماندهيعلامت ساماندهي نيز به دو مدل تقسيم مي‌شود كه هريك از آن ها مقام و كاربرد خويش را دارا‌هستند.
ساماندهي
نشانه موقتاين دسته علامت وقتي به شما داده ميگردد كه تثبيت‌اسم خويش را انجام داده باشيد و در هم اكنون كامل شدن مدارك براي اخذ آرم دايم باشيد.
زمان‌دوره مجاز براي استعمال از اين گونه علامت 3 ماه ميباشد. در واقع شما 3 ماه زمان داريد كه جهت كامل شدن مدارك و اخذ نشانه دايم مبادرت نمائيد.
علامت دايمهنگامي كه مدارك مورد نياز خويش را كامل شدن كرديد، آرم دايم به شما وابستگي مي گيرد.
بازه زماني اعتبار اين علامت 6 ماه ميباشد و پس‌ از آن قابليت و امكان تمديد براي شما موجود هست.
مجوزهاي منحصر به فرد كسب و فعاليت اينترنتياين مجوزها دربرگيرنده به عبارتي تيم صنفي ميباشد به عنوان مثال براي فروش توليدها سمعي و بصري يا اين كه فرهنگي مثل كتاب به جواز وزارت پند، براي توليدها حوزه تندرست و معالجه به جواز وزارت بهداشت و معالجه و يا اين كه هر صنفي نياز به پروانه مخصوص به عبارتي صنف يا اين كه اتحاديه مي‌باشد.
واضح ميباشد كه بقيه تارنما ها مانند تارنما‌هاي شركتي و فردي نيازي به اخذ پروانه كسب و عمل يا اين كه آرم اعتماد الكترونيكي ندارند. همينطور تارنما خويش را صرف لحاظ از دسته كار در ستاد ساماندهي تارنما‌هاي اينترنتي وزارت ارشادوراهنمايي اسلامي تثبيت فرماييد.
براي كسب و كارهايي كه با محصول ها فرهنگي و هنري ميباشند نمادي با تيتر علامت ستاد ساماندهي وبسايت‌هاي اينترنتي وزارت موعظه اسلامي موجود است كه مي بايست مطلقا گرفته شود.
براي اخذ علامت ستاد ساماندهي وب سايت‌هاي اينترنتي وزارت راهنمايي اسلامي كافي ميباشد به سامانه ي اينترنتي ستاد ساماندهي تارنما‌هاي اينترنتي وزارت موعظه اسلامي مراجعه كرده و فرايند اخذ آرم را پيگيري فرماييد.
نكته حائض اهميت يك: بعداز اينكه اين مجوزهاي رو گرفتيد به راحتي مي تواندي براي درگاه پرداخت بي واسطه مبادرت فرمائيد. وجود اين درگاه در دكان به مراحل كسب و عمل شما سرعت بخشيده و اعتماد مشتري به شمارا ارتقا مي دهد.
نكته حائض اهميت دو: بعداز اينكه اين نمادها را اخذ كرديد ميتوانيد براي راحتي و سرعت بخشيدن در رساندن فرآورده به دست مشتري، با پست قرار اعطا كرد ببنديد.
آيا مغازه‌هاي اينترنتي هم مي بايست ماليات پرداخت نمايند ؟به نقل از خبرگزاري واحد سنجش، درستگو ‌زاده، قيم راءس گسترش تجارت الكترونيكي وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به‌اين ‌كه تمامي درآمدها از گزاره درآمدهاي تجارت الكترونيك مشمول ماليات مي‌باشند، تيتر كرد: سازوكار اخذ ماليات از اين موسسه‌‌هاي افراد مرتبط با ما وجود ندارد، ولي اين كسب ‌و امور نيز همانند ساير شغل ها مشمول ماليات ميباشد.
به نوشته خبرگزاري واحد سنجش از دو سال اخير اداره ماليات در طومار‌اي به تمام كسب و شغل هاي اينترنتي كه نشانه اعتماد الكترونيكي دارا‌هستند ابلاغ كرد بايستي حالت مالياتي خويش را مشخص و معلوم كرده و ماليات خويش (از گزاره ماليات بر قيمت افزوده) را از عصر صادر شدن نشانه اعتماد الكترونيكي بپردازند.
از وقتي كه پباده سازي دكان اينترنتي اشاعه پيدا نموده است اكثري از صاحبان دكان‌هاي محلي بر اين باورند كه‌اين دكان‌هاي اينترنتي موجب كاهش فروش آن‌ها گرديده اند به ويژه در بازار كالاهاي ديجيتال و گوشي.
بر پايه ي مقررات راءس ميزان دارايي، دكان‌هاي اينترنتي مي بايست از دوره اخذ نشانه الكترونيك، ماليات خويش را پرداخت كنند.
دريافت ماليات از دكان‌هاي اينترنتي بر مبناي درآمد كسب گرديده بوسيله اين مغازه‌ها ميباشد و هر مغازه اينترنتي مي بايست به تناسب درآمد كسب گرديده به پرداخت ماليات بپردازد.
درپي به پرسش و جواب‌هاي صورت گرفته درخصوص مغازه‌هاي اينترنتي و ماليات در سامانه منشا ماليات و كارها كمپاني‌ها، پرداخته مي شود :

UTM چه است و چرا بايد از استعمال كنيم؟

۶۳ بازديد

 عامل اصلي ساخت محصولي با تيتر سامانه يك دست مديريت تهديدات يا اين كه Unified Threat Management (UTM)، نيازمندي سازمان‌ها براي كاهش هزينه‌هاي عملياتي خويش در مراقبت از امكانات امنيتي است. فعلا، علاوه بر سازمان‌هاي كوچك و ميانگين، سازمان‌هاي بزرگ نيز قابليت تنظيم امكانات امنيتي متعدد و مختلف براي شعب و دفترها رويكرددور خويش را ندارند. استعمال از فناوري داده ها و ارتباطات در يك كمپاني به اندازه‌اي كه مزيت به حساب آورده مي شود، مي تواند تهديد نيز باشد
چرا كه اين بعد از ظهر را درطراحي سايت فروشگاهي در مشهد اختيار اشخاص سود جو (باطن گروه يا اين كه بيرون از تيمموسسات حريف، تيم‏هاي سياسي (داخلي و دربين الملي) قرار ميدهد تا به داده ها حساسي مثل ليست مشتريان، ليست تامين كننده ها، ميزان فروش و داده ها حساس فني دسترسي پيدا نمايند. همينطور اتصال به كانال همگاني و بزرگي زيرا وب، اين خطر را داراست تا مزيت به كارگيري از فناوري داده ها و ارتباطات ( مثل قابل انعطاف افزارهاي حسابداري، قابل انعطاف افزارهاي مدير منابع، انبارداري و حتي داده هاي كه در چيره فايل اكسل حفظ مي‏شوند) را به يك تهديد پهناور براي كمپاني تبديل نمايد. به جهت وجود دسترسي همگاني به وب، ريسك نفوذ به كانال داخلي يك سازمان از روش درگاه ارتباطي متصل به وب (مثل سايت كمپاني‌ و سامانه انتقال علم) را ارتقا مي‌دهد. يك فرآورده به ازاي هر جور از تهديدات به مرور عصر و با بديهي خيس شدن خطرات مختلفي كه يك تيم را تهديد مي‌نمايد، برخي از موسسه ها براي رفع گرفتاري مشتريان خويش، استارت به ساخت توليد ها مختلف و متنوعي كردند كه هر يك جدا تهديدات متفاوتي را پوشش مي دادند. معمولي ترين و اولين ابزار ساخت گرديده براي مدير تهديدها، فايروال (firewall) يا اين كه ديواره حريق بود كه امكان در اختيار گرفتن ورود و خروج داده ها در سطحي از پروتكل هاي ارتباطي را آماده مي كرد. به مرور عصر، شركت ها بيشتري به‌دنبال توليد محصولي گوناگون با تجهيزات طولاني تر رفتند. هر سازمان به مرور براي ارتقاء ميزان سطح امنيت خويش و پوشش حداكثري تهديد ها، بدون چاره به تنظيم اشكال مختلفي از محصول ها و امكانات امنيتي از جمله تجهيزي براي مديريت پهناي باند، تجهيزي براي توليد كانال محرمانه مجازي و كدگذاري كانال، همچين تجهيزي براي در اختيار گرفتن درگاه‌هاي انتفال پيام مثل آدرس اينترنتي، وبسايت و ... شدند. تعدد امكانات كانال براي يك سازمان دارنده مخارج فراواني از پاراگراف هزينه يادگرفتن كارشناسان كانال جهت نگهداري و راهبري، به‏روز رساني، رابطه با تامين كننده براي پشتيباني از تجهيز و همينطور مصرف منابع سازمان از گزاره برق و اطراف ميباشد. عدم رغبت سازمان‌ها به تنظيم توليدها متنوع و زياد شركت ها بزرگ معمولا براي اطمينان از پوشش حداكثري امنيت در سازمان خويش، هزينه لازم براي تهيه تمام امكانات امنيتي را براي محل كار مركزي خويش پرداخت مي‌ نمايند ولي قابليت تنظيم همه اين امكانات را براي دفاترشان در ديگر شهرها و يا اين كه نمايندگي (شعب) خويش ندارند. موسسه ها كوچك و ميانگين كه يك محل كار با تعداد محدودي پرسنل دارا‌هستند نيز خريد تعداد متعددي امكانات امنيت كانال از ديد اقتصادي برايشان به صرفه وجود ندارد. با پيشرفت تكنولوژي طاقت فرسا افزارهاي صنعتي، تجهيزاتي در اختيار سازمان‌ها قرار گرفت كه چندين قابليت و امكان امنيتي گوناگون را براي رئيس تهديدات كانال در اختيارشان قرار ميبخشيد. اين گونه از توليد ها با تيتر Unified Threat Management يا اين كه سامانه يك پارچه مدير تهديدات يا اين كه به اختصار UTM شناخته شدند. ظهور سامانه مدير يكدست تهديدات (UTM)سامانه هاي مدير يك دست تهديد‌ها (UTM) به مراد بر طرف كردن نياز ارگانهاي كوچك و ميانگين به جهت ايراد هزينه بالاي شيوه هاي جايگزين وارد بازار شدند. در حالي كه، با رويش بازار UTM موقتا اين كالا علاوه بر شركت هاي كوچك و ميانگين تحت عنوان رويه حلي براي شركتهاي وسيع نيز به كار گيري مي شود. مزيت هاي اصلي اين كالا، كاهش تعداد امكانات آيتم به كارگيري در كانال و كاهش معيار هزينه محافظت، آپديت رساني، پشتيباني و نيروي انساني لازم براي مدير هرمورد از آن‌ها ميباشد؛ بعلاوه آنكه هزينه نصب و فعال سازي در كانال، اثرات جانبي در هنگام نصب را نيز كاهش مي‌دهد. از طرفي نيز، رئيس آسوده خيس در مقايسه با قراردادن چند تجهيز امنيتي متعدد كنار هم را مهيا مي نمايد. همينطور براي سازمان ‌ها با تعداد متعددي از امكانات كانال، عيب يابي و رفع مشكل ارتباطي بسيار پيچيده خيس و بيش تر از هنگامي ميباشد كه از سامانه رئيس يكپارجه تهديدات به كارگيري مي نمايند.

رعايت اصول سئو در طراحي سايت شركتي

۶۴ بازديد


رعايت اصول seo در ساخت سايت شركتي يكي‌از مهم ترين مواقعي ميباشد كه بايستي مد لحاظ قرار بگيرد چون يك كدام از عوارض قرار به دست آوردن تارنما در سكو بندي موتورهاي جستوگر رعايت شالوده هاي بهينه سازي در طراحي وب ميباشد كه‌اين قابليت را به جستجوگرها ميدهد كه وب سايت ما‌را سريع خيس شناسايي نمايند. نيز در فرآيند بعدي عمل سئو وبسايت آسوده خيس صورت گرفته و از لحاض هزينه نيز به صرفه طراحي سايت فروشگاهي در مشهد  خيس خواهد بود. كارشناسان ما در كمپاني پباده سازي و seo تارنما نونگار با وفق دادن خويش با نهايي تغيير و تحول و تحولات الگوريتم هاي جستجوگرها وب سايت هاي مشتريان را پباده سازي و seo كرده و همواره جايگاه هاي خير را در حاصل موتورهاي كاوش كسب كرده اند.


تعدادي زبانه و دو زبانه بودن طراحي وب شركتيبا طراحي وب يك سري زبانه و دو زبانه مي‌توانيد با هزينه اي بسيار معدود در بازارهاي در ميان المللي فعال باشيد و در كشورهاي متفاوت تجارت خويش را توسعه و گسترش داده و ناحيه كاري خويش را ارتقا دهيد. دنياي نو تكنولوژي محدوديت عصر و مكان را كاهش داده و به راحتي مي‌توانيد در دوردست ترين بخشها عالم بازاريابي كرده و كسب و فعاليت خويش را رونق بخشيده و جهاني سازيد.

سازش با گونه هاي تبلت ها و تلفن هاي همپابعد از ظهر حاضر شاهد ارتقا روز افزون به كار گيري از تبلت و تلفن هاي هوشمند ميباشد و در حال حاضر بيش تر يوزرها فضاي وب براي عمل خويش با اعتنا به سهولت به كار گيري و در دسترس بودن، اين‌راه را تعيين مينمايند. يكي خصوصيت هاي مهم طراحي وب سايت شركتي سازش با تلفن همراه و تبلت (طراحي وب سايت عكس العمل گرا) مي‌باشد.





چه مشاغلي مستلزم ساخت وب سايت شركتي ميباشند؟بدون شكً در وب به كمپاني هايي عكس العمل نموده ايد كه در دنياي حقيقي و واقعي نام آن ها را نشنيده بوديد البته در فضاي مجازي به‌سرعت پرورش كرده و بازارهاي بزرگي را پوشش داده و مشتريان فراواني دارا هستند. صحت دارد. براي داشتن يك وب سايت شركتي نيازي وجود ندارد كه بدون شكً سازمان و يا اين كه كمپاني بزرگي داشته باشيد. بلكه يك وبسايت شركتي مطلوب و عمل دائمي ميتواند سبب پيشرفت و توسعه كسب و شغل هاي كوچك نيز بشود و هيچ محدوديتي را نمي قدرت براي آن متصور بود. كمپاني طراحي وب نونگار با دقت به نياز ها و بازارهاي مشتريان خويش علاوه بر انجام همه سفارشات پباده سازي و سئو تارنما در سمت و سوي اكرام مشتريان خويش مشورت كردن هاي لازم را نيز ارائه مي‌دهد. براي كسب داده ها بيش تر به وبسايت كمپاني مراجعه كنيد.
ساخت سايت شركتي در راستاي توسعه و گسترش هدف ها بازرگاني شركت هاي در فضاي مجازي است. بازاريابي اينترنتي با اضافه كردن اقتدار خويش بيش تر از پيش آيتم اعتنا شركتهاي و كسب وكارها قرار ميگيرد. كسب وكارها با تمركز بر اين ايده كه منفعت خويش را از كسب وكار آنلاين كسب كنند به ساخت سايت مبادرت مي كنند. طراحي وب علاوه بر اكران سرويس ها و خدمت هاي كمپاني بستري براي ساخت تماس و رابطه با كمپاني است. يوزرها با ورود به وبسايت شركتي مي‌توانند داده ها تماس و نشاني محل فيزيكي كمپاني را بدست آورند.
هدف ها ساخت سايت شركتيطراحي وب شركتي در راستاي بسط هدف ها بازرگاني شركتهاي در فضاي مجازي مي‌باشد. بازاريابي اينترنتي با اضافه كردن توان خويش بيش تر از پيش آيتم دقت شركت هاي و كسب وكارها قرار مي‌گيرد. كسب وكارها با تمركز بر اين ايده كه بهره خويش را از كسب وكار آنلاين كسب كنند به طراحي وب سايت مبادرت مي‌نمايند. طراحي وب سايت علاوه بر اكران سرويس ها و خدمت هاي كمپاني بستري براي توليد تماس و رابطه با كمپاني ميباشد. يوزرها با ورود به وب سايت شركتي مي‌توانند داده ها تماس و نشاني محل فيزيكي كمپاني را بدست آورند.
تجهيزات در بستر طراحي وب سايت شركتيساخت سايت قادر است بستر تعاملي براي كارها پشتيباني كمپاني باشد. تهيه كردن بستر ******** آنلاني مي‌تواند فضاي پاسخگويي و پشتيباني قابل قبولي براي شركت هاي مهيا كند. سيستم تيكت دهي نيز از كارها مدير رابطه با مشتري است كه در بستر ساخت سايت شركتي قابليت پذير ميباشد.
طراحي سايت شركتيامروزه يكي‌از اقدامات مهم و اساسي براي هر كمپاني طراحي وب هست. چون طراحي وب سايت يكي‌از كار كشته ترين پل هاي ارتباطي آنلاين در بين صاحبكار و مشتري ها است. طراحي وب سايت هاي شركتي با يكديگر تفاوت هاي بسيار متعددي دارا هستند مشتري ها و متقاضي ها متناسب با جور سرويس ها و سروس دهي خويش مبادرت به ساخت سايت شركتي مينمايند.
اصول ساخت سايت شركتيبه جهت اينكه تارنما هاي شركتي به مشتريان اين قابليت را ميدهند تا به طور غير حضوري مبادرت به خريد كنند و از توليدها و سرويس ها فايده ببرند، بدين ترتيب طريق ي كار، معرفي كمپاني و توليدات و سرويس ها و... مي بايست تماما در تارنما شرح داده شود.

تامين امنيت وردپرس با افزونه iThemes Security را جدي بگيريد

۶۲ بازديد

وردپرس به خودي خويش از امنيت خير و خوبي برخوردار‌است ولي براي هكرهاي رشته‌اي مدام خط مش نفوذي موجود است. هيچ يك از قابل انعطاف افزارهاي جان دار عاري از غلط نيستند. يوزرها بسته به گونه سايتشان از پلاگين‌هاي مختلفي به كارگيري ميكنند كه تعدد پلاگين‌هاي غيرضروري قادر است در كاهش امنيت تارنما وردپرسي‌شان تاثيرگذار باشد. كارايي ما ارتقاي اين امنيت و رساندن آن به سطحي قابل پذيرش ميباشد.

براي تامين امنيت وردپرس پلاگين‌هاي طراحي سايت فروشگاهي در مشهد  امنيتي نيكي يافت ميشوند البته امروز ميخواهيم با شايسته ترين نگهدارنده وردپرس آشنا شويم. سفارش مي كنم براي اينكه سايت خويش را با خاطر ريلكس، ايمن سازيد با ما همپا گرديد.
تامين امنيت وردپرسلازم ميباشد به شما بيان كنم كه تامين امنيت وردپرس تنها با نصب پلاگين قابليت‌پذير وجود ندارد. پيشين از اينكه به تفكر پلاگين باشيد لطفا طرز‌هاي ديگر امنيت وردپرس را مطالعه كرده و به آن فعاليت فرماييد. آن گاه به تفكر نصب پلاگين وردپرس باشيد. چندي قبل در رابطه محافظت امنيت وردپرس با پلاگين Wordfence Security سخن كرديم البته امروز نيز ميخواهيم در رابطه پلاگين iTheme Security كه شايسته ترين‌ حفظ كننده وردپرس ميباشد، كلام كنيم. موافقيد؟
iThemes Security، شايسته ترين حفظ كننده وردپرسشايسته ترين حافظ وردپرسithemes security شايسته ترين نگهدارنده براي وردپرسهمانگونه كه گفتيم پلاگين‌هاي مختلفي براي تامين امنيت وردپرس تشكيل‌شده‌اند؛ ولي از شايسته ترين و دوستداشتني‌ترين آن ها مي‌اقتدار به پلاگين iThemes Security اشاره نمود با بيشتراز 900 هزار نصب فعال در مخزن وردپرس وجود دارد. اين پلاگين در دو ورژن فن‌اي و بدون‌پول ارائه مي‌گردد.
مزاياي به كارگيري از پلاگين iThemes Securityخودداري از هك شدنتصحيح ايرادهاي امنيتي وردپرسحفاظت در قبال بدافزارهاامتياز دهي امنيت تارنماكپي بدافزارهامراقبت در قبال ورود يوزرها مشكوكو …نصب و فعال سازي پلاگيننخست پلاگين را از انتهاي اين پست دانلود كرده و در پيشخوان وردپرس به پلاگين ها > اضافه كردن > بار گذاري پلاگين مراجعه‌كنيد. فولدر zip پلاگين را گزينش كرده و پلاگين را نصب فرمائيد. حالا در ورقه پلاگين‌ها، پلاگين ذكر شده را فعال فرماييد. در پيشخوان وردپرس تارنما، مورد‌اي نو به اسم امنيت جهت تامين كننده امنيت وردپرس توليد خواهد شد.
security menu- بازبيني منوهاي امنيتيفهرست مرتبط با پلاگين iThemesآيتم‌هاي بيش تر گرديده به شرح پايين ميباشد:
پيكربندي: مشتمل بر همه پيكربندي پلاگين اعم از كلي و جزئيباز بيني امنيت: ابزاري براي باز بيني فعال يا اين كه غير فعال بودن ماژول‌هاي امنيتي مهم و تنظيمات آنانگزارشات: مشتمل بر حوادث و گزارش‌هاي امنيتي مهم تارنمابه ورژن مبلغي برويد: براي خريد به ورژن Pro برويدپيكربندي پلاگيندر گام اوليه روي مورد پيكربندي كليك نماييد. در ورقه گشوده گرديده انواعي از ماژول‌هاي امنيتي را مشاهده مي كنيد كه اكثرا به طور بدون پول در مشت شما قرار مي گيرند و چند هم مرتبط با ورژن Pro ميباشند كه درين فراگيري كاري با آنها نداريم. تني چند از اين ماژول‌ها به طور پيش‌فرض فعال مي‌باشند.
general settings - پيكربندي اصلي پلاگين پيكربندي اصلي پلاگينماژول پيكربندي كليپيكربندي مبنا و اساسي پلاگين را دربرگيرنده مي‌گردد كه به طور پيش‌فرض استانداردسازي شده‌است. ولي در حالتي‌كه كه نياز داشته باشيد مي توانيد تغييرات خويش را اعمال فرماييد. سفارش مي شود صرفا پيام‌هاي متفاوت مثل پيام قفل صاحبخانه و يا اين كه قفل استفاده كننده را به فارسي سرازير ترجمه فرماييد و پيكربندي را ذخيره فرمائيد.
ماژول رهگيري 404از تجهيزات جذاب پلاگين امنيتي iThemes Security، رهگيري اشخاصي ميباشد كه هميشه برگه 404 وب سايت شما‌را ميبينند. پلاگين احتمال ميدهد اين اشخاص دنبال آدرسي مختص در وبسايتتان مي باشند كه خط مش نفوذي در آن پيدا نمايند در حالي كه‌اين صفحه ها بر روي تارنما شما نيستند. بعد از تكرار دفعاتي مشخص و معلوم، پلاگين، استفاده كننده متبوع را مسدود مينمايد. در فيس نياز مي توانيد اين ماژول را فعال كنيد و در پيكربندي ماژول، تعداد دفعات بازديد برگه 404 براي مسدودي استفاده كننده جهت تامين امنيت وردپرس ، تغيير تحول دهيد.

درصورتي كه لينك و پيوند منزل يا اين كه هوم داريد

۶۶ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي در مشهد در صورتي پيوند خانه يا هوم داريد آن را در سوي چپ قرار دهيد. چراكه رايج‌ترين مكان براي قرار دادن آن است، به اين ترتيب بازديدكنندگان انتظار دارند كه خانه را در هر وب‌سايتي در آنجا پيدا كنند.
تحقيقات نشان ميدهد كه ترتيب اهميت ندارد. دو مطالعه مختلف براي رديابي چشم مخاطب وجود دارد كه ارتباط كمتري بين ترتيب مورد ها فهرست و پيروزي در تعداد بازديدكنندگان را نشان ميدهد. بنابراين وقت خود را صرف نگراني براي ترتيب قرار دادن موارد فهرست نكنيد.
طراحي وب سايت فروشگاهي در مشهد
۱۷.از صفحه ها خدمات به پست‌هاي وبلاگ لينك و پيوند دهيددر‌صورتي‌كه بازديدكنندگان در يك صفحه از خدمات يك وب‌سايت قرار داشته باشند هدف آن ها خدمات آن وب‌تارنما است. در‌صورتي‌كه برروي وبلاگ خود لينك‌هايي از از صفحه هاي ديگر قرار دهيد آنان را به صفحات ديگر نيز سوق مي دهد. پست‌هاي وبلاگ به طور طبيعي حواس‌پرتي، زمان‌ها و نرخ تبديل پايين‌تري دارا هستند.
۱۸.مراقب باشيد با هر وب‌وب سايت ديگري لينك و پيوند ندهيدشما مي بايست با مواردي مرتبط باشيد و به آنان لينك دهيد كه به بازديدكننده در رسيدن به اهداف خود امداد مي نمايد. در پست‌‎هاي وبلاگ لينك‌دهي معمولا به يك مبداء يا لينك و پيوند خارجي است. اين پست ممكن است به آبادي مقاله خارجي لينك داده شود.
ولي در صفحات سرويس و در صفحه اصلي وب‌تارنما بايستي لينك‌دهي به تارنما‌هاي ديگر را با دقت انجام دهيد. براي لينك‌دهي در صفحه هاي اصلي اين سوال‌ها را از خود بپرسيد: آيا واقعا مي‌خواهيد بازديدكنندگان روي آن كليك كنند؟ آيا اين لينك و پيوند‌دهي شمارا در رسيدن به اهدافتان كمك خواهد كرد؟
۱۹.از نمادهاي رسانه‌هاي اجتماعي در عنوان وب‌تارنما خود استفاده نكنيدنمادهاي رنگارنگ رسانه‌هاي اجتماعي جان دار در هدر براي اهداف شما خوب نيستند. اگر بازديدكنندگان برروي هر مورد از اين دكمه‌هاي رنگارنگ كليك كنند حواس آن ها از سايت پرت مي‌شود و بعيد مي باشد كه به وب سايت بازگردند.
ادغام رسانه‌هاي اجتماعي به صورت كلي فعاليت اشتباهي است. در صورتيكه به يك شبكه اجتماعي لينك مي‌دهيد اين كار را از طريق پاورقي خود انجام دهيد. بازديدكنندگان مي توانند در صورت مشاهده اين پيوند‌ها از آن ها استفاده كنند البته شما با اين عمل به آن‌ها پيشنهاد نمي‌دهيد كه تارنما را سوراخ كنند.
نوشتندر اين قسمت بياييد درمورد كلمات حرف كنيم. قبل از اين ما يك عنوان متمركز بر كليد كلمه و واژه را در صفحه اصلي به شما پيشنهاد كرديم. در اينجا چند نكته ديگر درمورد نوشته‌هاي يك وب‌وب سايت مشتمل بر هدر، زير عنوان و متن بدنه براي شما آورده‌ايم:
۲۰.زيرنويس‌هاي معني‌دار بنويسيد

عناوين مبهم در همه موجود است. اين عنوان ها غالبا پهناور و بي‌فايده هستند اما مواردي كوچك و اثر گذار را دنبال ميكنند. اطمينان نتيجه ها فرماييد كه موارد وسيع براي بازديدكنندگان معنا‌دار و اثرگذار مي باشند. در شرايطي كه روساي شما مي‌خواهند چيزهايي مانند خدمات و محصول ها در وب‌سايت بگويند مي بايست از خود بپرسيد كه چه توصيفي براي آن ميتواند بهتر باشد.
۲۱.از پاراگراف‌هاي طولاني استفاده نكنيدپاراگراف طولاني با استانداردهاي محتواي ديجيتال مطابقت و همخواني ندارد. شكستن گزاره‌هاي طولاني شعور آن را سهل‌تر مي‌كند. به عنوان يك قاعده كلي سعي نمائيد پاراگراف‌هاي طولاني‌تر از 3 يا 4 خط ننويسيد.
در حالتي‌كه طول خط بسيار طولاني باشد خواندن آن براي مصرف‌كنندگان قادر است مشكل‌تر باشد.
۲۲.از كلمه ها ساده به كار گيري فرماييد

هرچه خواندن متن سهل وآسان‌تر باشد وب‌وبسايت چيره‌تر خواهد بود. از كلمات متداولي كه خواننده‌گان انتظار دارند استفاده نمائيد. استفاده از جلمات طولاني و لغت ها فانتزي خوب نيست.
بايد از يك گويش ساده به كار گيري فرماييد كه همگي بتوانند آن را فهم كنند. تحقيقات نشان داده كه سادگي در خوانايي قادر است در ارتقا بازديدكنندگان تاثير داشته باشد.
۲۳.ترتيب فهرست

هنگام ثبت هر ليست در وب‌تارنما خود مطالب مهم را در ابتدا و آخر قرار دهيد. اعتنا خواننده به اواسط ليست كمتر مي باشد. از آن جا كه بازديدكنندگان ورقه را نسخه برداري ميكنند اولين و نهايي موارد به احتمال زياد در خيال و خاطر كوتاه مدت باقي ميماند.
۲۴.به سوال ها برتر بازديدكنندگان پاسخ دهيدسوالاتي ممكن است براي بازديدكنندگان پيش بيايد. عمل اصلي وب‌تارنما پاسخگويي به اين سوالات است. هر سوال كه بي‌پاسخ بماند فرصتي براي جلب اعتماد را از دست خواهد داد. همچنين سوالهاي بدون پاسخ امكان ترك وب‌وب سايت توسط مخاطب را ارتقا مي دهد.
هنگامي كه جوئل كلتكه پروسه خود را براي يافتن سوال‌ها و نوشتن پاسخ در Hubspot يافت توانست صفحه هاي فرود نرخ تبديل خود را دو برابر كند. او با مشتريان مصاحبه كرد، جواب‌هاي آن‎‌ها را تجزيه و نظارت كرد، پيام‌ها را در حق اولويت قرار اعطا كرد و در پايان كلمه ها مخاطبان خود را در نسخه نو بازاريابي خود به صورت هوشمندانه به كار گرفت.