سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

تعيين اسم مطلوب براي فروشگاه اينترنتي

شرح مقالات طراحي سايت فروشگاهيي

تعيين اسم مطلوب براي فروشگاه اينترنتي

۲۸ بازديد

 تعيين اسم مطلوب براي دكان اينترنتي

در  طراحي سايت فروشگاهي در مشهد هر منطقهاي كه قصد ساخت‌و‌ساز مغازه اينترنتي داريد، بايستي يك اسم متناسب و ديدني گزينش فرماييد كه با موضوع كار شما رابطه داشته باشه و مشتري به راحتي بتونه باهاش رابطه برقرار بكنه. در واقعيت نام مغازه تحت عنوان كارت ويزيت كسب و عمل ما محسوب ميشه كه نقش مهمي در معرفي و جذب مشتريان به دكان خواهد داشت. اسم كسب و فعاليت شما نشان از مارك و اعتماد مشتري به شما خواهد داشت.

 

اين مرحله تحت عنوان تعيين دامنه(Domain) با به كارگيري از يك كمپاني تثبيت كننده دامنه شناخته ميشه، كه اسم دكان شما‌را پايين عنا وين گوناگون تثبيت كرده و از اين لحظه به سپس دكان اينترنتي با اين تيتر شناخته گردد.

 

دامنه دكان اينترنتي بايستي به شكلي تعيين بشه كه پيدا كردنش دربين ميليون‌ها تارنما شل باشه و مثال‌هاي شبيه كمتري با همين اسم‌ها و عبارات تشكيل دهنده اون وجود داشته باشه. تثبيت دامنه، هزينه‌ي پاره اي داره البته استراتژي مطلوب و اعتنا به فاكتورهاي خريد دامنه ميتونه تأثير بزرگي بر آينده كسب و عمل اينترنتي شما داشته باشه. گزينش دامنه و استراتژي‌هاي مرتبط با كسب و عمل اينترنتي مبحث بسيار پيچيده‌اي است كه پرداختن بهش مستلزم يك مبحث جداست كه تا قبل از اين در نوشته ي علمي راهنماي گزينش دامنه مطلوب به‌اين مسئله پرداخته گرديده و ميتونيد ازش به كارگيري فرمائيد.

 

 پباده سازي و ساخت‌و‌ساز نماي داخلي مغازه

درحال حاضر كه هاست و دامنه رو گزينش كرديم، بايستي به سراغ طراحي وب سايت رفته و با طي روند طراحي وب سايت فروشگاهي، سايتمون رو فعال‌سازي كنيم. ولي از اونجايي كه تعيين سيستم تارنما ساز مطلوب براي دكان يك طرف ديگه مورد رو در بر ميگيره، در آغاز بايستي شايسته ترين سيستم مغازه ساز مطلوب خودمونو تعيين كنيم.

 

در زمينه ي دكان اينترنتي و وبسايت‌هاي فروشگاهي، اين مرحله تحت عنوان گزينش يك cms يا اين كه سيستم رئيس محتوا شناخته ميشه. البته در عين حالا، احتمالا براي اشخاص مبتدي چندان معمولي وجود ندارد. به صورت نمونه افرادي كه دوست دارا‌هستند يك مغازه فيزيكي شيك و مشتري پسند داشته باشند، معمولا از طراحان دكورا سيون براي فضاي داخلي مغازه به كارگيري مي‌نمايند.

 

البته راجع به طراحي وب سايت دكان اينترنتي اين مرحله به طور گزينش سيستم مغازه ساز معرفي ميشه كه نسبتاً نصيب مهم هزينه فعال سازي وبسايت متوجه اين زمينه خواهد بود. در حين تعيين سيستم رئيس محتوا يا اين كه دكان ساز آنلاين مي بايست دقت نماييد كه تجهيزات مهم مثل مورد ها پايين رو در سيستم وجود داشته باشه.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.