طراحي سايت فروشگاهي در مشهد
خصوصيت هاي موردنياز براي ساخت و ساز تارنما هاي فروشگاهي15 خصوصيت هاي مايحتاج براي ساختوساز وبسايت هاي فروشگاهيهمگي تارنما ها به طرز خاص خويش اختصاصي ميباشند. ما فرآيند ساخت تارنما فروشگاهي مانند برنامه كودك ، پيش اكران كالا به طور 360 جايگاه ، غربال توسعه يافته و جستجوي فرآورده پويا را مشاهده كرده ايم.با اين هم اكنون ، اين پروسه نرخ تبديل يا اين كه تجربه استفاده كننده كار كشته را تضمين نمي نمايد. موادتشكيل دهنده خاصي وجود دارااست كه هر سات فروشگاهي بايستي از اين حيث داراي ربط و داراي شرايط براي رقابت با رقبا باشد.در اينجا ليستي از 15 خصوصيت ضروري وجود دارااست كه خريداران آنلاين را به خويش جلب مي نمايد.
1. مخاطب پسند باشداين گزينه از اصل آساني ناشي ميگردد كه در آن اشاره مي توان به اينكه آساني بايستي يك مقصود مهم در ساخت وب سايت باشد و بايستي از پيچيدگي هاي غير ضرور اجتناب گردد.
اما آساني هدفي ميباشد براي انجام يك پباده سازي خوب كه نبايد نازكي را فداي آن نماييد.در واقع ، مطالعات نشان ميدهد كه 76٪ از مصرف كنندگان ميگويند مهمترين خصوصيت يك سايت سهولت استعمال از آن ميباشد.غرض اين ميباشد كه به خريداران ياري كنيم تا سريعتر و سواي اينكه به پيچيدگي هاي غير ضروري برسند و رويكرد را براي خريد مسدود نمايند، به آنچه ميخواهند برسند. فروشندگان آنلاين ، تنها چندين دقيقه و يا اين كه حتي مي قدرت اذعان كرد تعدادي ثانيه براي فروش محصولاتشان فرصت دارند. با ارائه دسته بندي هاي خريد ، فيلترها و امكان مقايسه ، بر تجربه استفاده كننده متمركز گرديد.براي اينكه تارنما فروشگاهي شما كاربرپسندتر خواهد شد ، مورد ها ذيل را در لحاظ بگيريد:تلاش كاوش را با آيتم كامل شدن اتومات يا اين كه autocomplete مانند آندر آرمور بهبود ببخشيد:
موردها ما يحتاج در ساختوساز وب سايت فروشگاهيپيمايش بصري و موثري مانند استنلي ساختوساز نمائيد:
موردها موردنياز در توليد وب سايت فروشگاهيوبسايت هاي فروشگاهي به مكان يك تجربه دردسرساز بايستي يك مزيت رقابتي باشند.
2. ساخت مغازه اينترنتي سازگار با تلفن همراهخريد از دكان هاي آنلاين بوسيله ي موبايل 50٪ از معاملات آنلاين را تشكيل ميدهد.با ساخت سايت به طور واكنشگرا ، محتوا با هر وسيله اي كه به آن دسترسي داشته باشيد يعني تبلت، تلفن همراه يا اين كه لپ تاپ و كامپيوتر، سازگار ميگردد تا مخاطب پسند ترين تجربه را براي مشتري ارائه دهد. والمارت بعد از seo تارنما تلفن همراه خويش فروش تلفن همراه را 98٪ ارتقاء اعطا كرد.سايت اينتليجنتزيا نيز تجربه خريد بهتري را در موبايل ساخت كه سبب ساز به ارتقاء 16 درصدي معاملات گوشي شد.
فرقي نمي نمايد كه ميليون ها برگه جنس داشته باشيد يا اين كه 5 تا؛ ساختوساز يك تجربه مطلوب براي گوشي براي خريداران شما منجر بهبود فروش و جايگاه بندي بالقوه شما گردد.
3. عكس و فيلم با وضوح بالااز وقتي كه فقط يك عكس عادي ياور با برچسب بها در وبسايت قرار داده ميشد مدت متعددي پيشين ميباشد.امروزه خريداران يك سري زاويه گوناگون از متاع را ميخواهند و همينطور ترجيح ميدهند پيش از خريد كساني كه از اين فرآورده در گوشه و كنار هاي متفاوت به كارگيري مي نمايند را نيز ببينند. آن ها ميخواهند اين مال را بزرگ نمايي كرده و احساساتي نسبت به مال بدست آورند.ملاحظات فني براي تصاوير بسيار اساسي ميباشد. به گفته Adobe ، تصاويري كه لود نميشوند و يا اين كه بارگزاري آنان بازه خيلي متعددي مي گيرد سبب ساز كاهش خريد مشتريان از تارنما تا حدود 39 درصد خواهند شد.ما تنها درخصوص عكس هاي ماهر سخن نميكنيم. Vanity Planet اخذ كه افزودن عكسهاي اينستاگرام به صفحه ها توليد ها، سبب ساز ارتقا مشاهده تا 24 درصد ميگردد. اين تصاوير مي باشند كه سبب ساز فروش متاع مي گردند خير متنها.در پباده سازي دكان اينترنتي بايستي چند عكس را براي هر متاع به اكران گذاشت و هنگام لود شيت، عكس ها بايستي با وضوح بالا و با صرفه گرديده در سمت سئوي وبسايت قرار باشند.
دوشنبه ۰۷ مهر ۹۹ ۱۵:۲۳ ۳۸ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است